24 Ocak 2009 Cumartesi

YENİ KELİMELER

Son günlerde konuşma işini oldukça ilerlettin kuzucum,hatta o kadar ilerlettin ki ;kelimelere yeni yorumlar getirdin,bambaşa bir hal aldı zavallı kelimeler:) Aslında o kadar çok ki kullandığın kelimeler,hepsini akılda tutup,geleceğe not düşmek neredeyse imkansız.Bunlar aklımda kalan birkaç komik kelimecik:

pişapişi: çamaşır (buna çok gülüyorum yaaa,çamaşırla pek alakası yok ama :) son günlerde kirli çamaşırları makineye atmak ve yıkanmış temiz çamaşırları makineden çıkarmak çok hoşuna gidiyor.Hatta bizim yatağın üzerinde gördüğün temiz giysiler bile kendini bir anda çamaşır makinesinde bulabiliyor. )
pennii: peynir (sevmediğin ve yemediğin halde kahvaltıda gördüğün zaman adını söylemeyi biliyorsun)
iti:iki
pii: pil
ba ba çe: gece bahçesi ( ben buna da çok gülüyorum,TRT Çocukta yayınlanan bir program gece bahçesi,severek izliyorsun,günün olmayacak saatlerinde "ba ba çe aç"deyip dolanıyorsun.
bebi: bebek
babacı: baloncuk (bu aralar kelimelere değişik yorumlar katıyorsun,biz de mutlu oluyoruz işte:)
çırlı: çizgi film demek:)
oynuuu: oynuyorum
oyuncu:oyuncak
kokuuu: korktum

2 yorum:

Primarima dedi ki...

Çırlıya çok güldüm yahu:):)

amelya dedi ki...

Değişik bir yaklaşım bizim cücenin ki:) Biz de söylediği her kelimeye gülüyoruz,mutlu oluyoruz işte....