5 Mart 2009 Perşembe

O BÜYÜYOR,BİZ ŞAŞIRIYORUZ.


Büyüyor…Ben ise şaşırmakla kalıyorum sadece.Koca bir adam oluveriyorsun gözümde sergilediklerinle.
İki gün önce babanla markete gidiyorduk,hasta olmana rağmen sana da değişiklik olsun diye,seni de götürmeye karar verdik. Baban ayakkabılarını giydirdi,ben de seni alıp dış kapının önüne koydum. Hemen bir telaşla yerde duran ayakkabı süngerini aldın,her iki ayakkabının da tozunu silip süngeri yerine koydun. Sanki yıllardır ayakkabılarının tozunu siler gibiydin.Oysa sadece o sabah görmüştün beni ayakkabılarımı silerken. Şaşırdık.Birbirimize bakıp güldük.
Son günlerde Baby Einstein CDleri ilgini daha çok çeker oldu. CD lerin bir bölümünde İngilizce kelimeler resimleriyle birlikte söyleniyor ve görüntünün yanında bir bayan Duymayanlar için işaret diliyle o kelimeleri anlatıyor.Bizim yer cücesi burada geçen yaklaşık 10 ingilizce kelimeyi,görür görmez telafuz edip,hareketlerini de yapıyor.Kiçin(kitchen),kap(cup),bol(bowl),çeer(chair),tebıl(table)…Biz şaşırıyoruz.Dün dilimlenmiş armutunu yiyordun.Baban sordu: Kaç tane armutun var? Senden klasik bir cevap:Üç!!!! Baba:Üç değil.Say bakalım.Saymaya başladın. Bi,ti,üç,döt,beş,akı,di,siis,doos,ooooooon…Bütün aile göz göze geldik.Şaşırdık...

Hiç yorum yok: