25 Ağustos 2009 Salı

BÜYÜDÜN MÜ YANİ ŞİMDİ SEN?


Uzun ve uykusuz geçen bir gecenin ardından sabah 8'de uyandırmaya geldim seni.Uyumaya tepki verdiğin gibi uyandırmak da bir o kadar zor seni.
-Giiiiitttt.....Uyucam ben.Uyanmadık daha.
-Annecim hadi kreşe gidicez ama.
-Ben kreşe gitmicem uyucaaaaaam.Giiiiiitttt.
Haklısın tabi.Gecenin 4'ünde uyuyan biri için sabahın 8'inde kalkmak zor birşey.
Neyse zor zahmet kaldırdım seni.giyindik,Atladık arabaya anne-oğul,tuttuk kreşin yolunu sabahın köründe.Neşeliydin,mutluydun yol boyunca ve kreşe girdiğinde.İki arkadaş vardı sadece.Beni bıraktın kapıda öylece,10 dakika bekleyip eve döndüm ben,sen ise kahvaltıya gitmek üzere düşmüştün yola.
Seni bilmiyorum ama benim için oldukça zor geçiyor evde zaman.Kulaklarımda sesin çınlıyor."Anne oyuncak alalım mı bi tane?, Ne vercen şimdi sen bana?,Ne yicem ben?Ne yaptın bana?
Ne yani büyüdün de okula mı gidiyorsun şimdi sen?

Hiç yorum yok: