8 Ekim 2009 Perşembe

YEMEMELİ DE YANINDA YATMALI ŞİMDİ....







Son günlerde her nesne doğum günü pastasının yerini alabiliyor sende.Kimi zaman ahşap bloklardan pasta yapıyorsun kendine,kim zaman plastik bir kabı..İyi ki doğdun şarkısı eşliğinde kimi kendi doğum gününü kutluyorsun,kimi benimkini büyük coşkuyla.Bazen de hayali pastalar yapıyorsun kendine yumurtasını,tuzunu,şekerini koyduğun.
Eeee bu seferde gerçek bir pasta yapalım dedim geçen gece,kreşe götürürsün,arkadaşlarına sürpriz yaparsın,olur mu dedim.Hemen kalktın soluğu mutfakta aldım.Başladık pastamıza.Önce yumurtasını kırdım ben,sen şekerini ekledin minicik parmaklarının da tadını koyarak.Zevkle çırptın mikserle.Daha sonra sütünü,yağını,ununu,kabartma tozunu,kakaosunu ekledin büyük mutlulukla.Kreşe götürcem,sürpriiiiz dicem diye de ekledin her malzemeye.Arada da minicik parmaklarını kek hamuruna daldırmayı ihmal etmedin,büyük bir zevkle de yaladın parmaklarını.Kekimizi fırına koyduk pişmek üzere,sık sık geldin fırının başına pişti mi acaba diye.Kekimiz pişti ben de kremasını hazırlayıp ekledim üstüne ve dolaptaki yerini aldı pastamız ertesi gün kreşe gitmek üzere...

2 yorum:

Handan dedi ki...

afiyet bal şeker olsun :)
ama ben de istiyorum :)

amelya dedi ki...

Sen gel sana da yaparız en tatlısından:)