28 Ocak 2010 Perşembe

İLK KARNE


Geçen gün öğrencilerimin karne notlarını girerken internete bizim oğlan,önlük giymiş öğrenci fotoğrafı görünce birden heyecanlandı.Ayağa kalktı,hopladı,zıpladı,sanırsın dünyalar onun oldu.Oğlum ne oldu diye sordum büyük merakla.Bizimki aynı heyecanla başladı anlatmaya:
-Ben de büyük okula gitmek istiyorum artık,ben de öyle kıyafet giymek istiyorum.Abilerle tanışıcam,merhaba dicem onlara!!!!!
Üzüleyim mi,sevineyim mi bilemedim!!!!
2,5 yaşındaki aynı oğlum geçtiğimiz cuma ilk karnesini aldı.O da "karnaa" almış,hepsi gülen çocukmuş söylediğine göre.Ne kadar sevinilirse o kadar sevindim ben de 2,5 yaşındaki bi lokmacık oğlumun aldığı karneye.Karneye baktıkça o minicik omuzlarındaki koskocaman yükleri gördüm ,sabahın altısında "Bi kerecik daha uyuyayım" diye yalvaran çocuğu gördüm aslında.
Üzüleyim mi,sevineyim mi bilemedim işte.Daha kaç karne sığar bu ömre????

Hiç yorum yok: