17 Ekim 2011 Pazartesi

ALİN MERCAN 7 AYLIK...



Büyüdü bizim minik prenses,tam yedi aylık şu an.Ek gıdalara geçeli 1 ay oldu,her verdiğimizi severek yiyen bir bebek her öğünde bizi şaşırtsa da mutluyuz.6 aydan itibaren desteksiz oturmaya ve geri geri emeklemeye başlayan böceği tutmak mümkün değil.Yerinde durmak bilmiyor.
Bu gün anne demeye başladı,sürekli dilinde anne,annee,annee... Kardeşinin arka arkaya anne demesini duyan abinin yorumu ise ilginç.
-"Babanne,kardeşim anneannemi istiyor ...İlk önce baba demesi beklenen Alin Mercan babanın adının ve kendisinin varlığından bi haber olduğu için anne demeye başladı sanırım :) Tez zamanda ağzından baba nidaları duyulaaa :)))
Bizim küçük abi okullu bu yılda.Sabah gidiyor,7de kalkıyor.Erken kalkabilmesi için de erken yatması gerek,sanırım uyku düzeni oturdu artık bu yıl.Akşam 8de yatağa giren yatağa giren Yiğitten on dakika sonra ses çıkmıyor.
Uyuyan abinin ardından bana da dinlenmeye zaman kalıyor demeyi çok isterdim ama sanırım bizim çocukların uyku genlerinde bir arıza var.Küçük kardeş de abinin yolunda ilerliyor,bütün gün, bütün gece uyumamak için direniyor.Her geceyi ben bu sahneyi daha önce görmüştümlerle kapatıyorum, o da büyüyecek biliyorum...

Hiç yorum yok: