16 Eylül 2007 Pazar

HOŞGELDİN BEBEĞİM...



05/06/07 sabahı saat 7 de yola çıktık ben,sen,baban,anneannen,babaannen ve Zeynep yengemiz.Saat 8 de Özel Çınarlı Doğum Hastanesindeydik.Hepimiz heyecan içinde seni bekliyorduk.Hemşireler beni odama çıkardı ve doğuma girmek için hazırlamaya başladı.İçimdeki heyecan ve korku gittikçe artıyordu,ama malesef ağlayamıyordum.Baban gözümün içine bakıyordu çünkü :) Az sonra hemşiremiz beni almaya geldi odaya.Baban ameliyathanenin kapısına kadar geldi benimle,vedalaştık.. Saat 9 du ameliyathaneye girdiğimde.Ve doğum hazırlıkları başladı.Doktorumuzun adı Güngör TUNCA idi.Doğum ekibindeki çalışanlar gerçekten çok iyiydi ve beni inanılmaz rahatlattı. İşte o an....Karnımda değil kollarımdasın artık.Seni kucağıma aldığımda ise saat 09:15...

HOŞGELDİN BEBEĞİM...

Hiç yorum yok: