15 Eylül 2007 Cumartesi

YİĞİT' İMİZ GELİYOR :)))

Dokuz ay süren heyecanlı ve bir o kadarda zor bekleyişten sonra seninle buluşacağımız gün geldi.Buluşacağımız gün diyorum çünkü;doktor amca seni bize vermek için bir gün seçmemizi istedi senin normal yollarla doğmamak için direnmenden dolayı. Biz de babanla düşünüp 05/06/07 tarihini seçtik geleceğin günün senin kadar özel olması için.Bir hafta boyunca hiç uyumadım heyecandan...Sanırım biraz da korkudan :))Hatta bütün gece ğladım,babanı da uyutmadım.Doktorum saat 8 de hastanede olmamı söyledi.Uykusuz geçen bir gecenin ardından erkenden hazırlandık.Uykusuzluğumuzun bir sebebi de sendin.Yarın kucağımızda olacaktın v e hala bir adın yoktu.Dokuz ay boyunca bulamadığımız ismi o gün bulacaktık :) Ben YİĞİT olsun istiyordum,baban ise GÖKAY.İsim tartışmamız tatlı tatlı devam ederken ben hala ağlıyordum.Artık babanın canına tak edince "Ne olur sus,ne istersen yapacağım." diye yalvarmaya başladı adamcağız.Ben de bunu fırsat bilip "Oğlumuzun adı YİĞİT olsun " dedim.Ne yapsın;sırf ben susayım diye kabul etti garibim :) Veee adın Yiğit olduuu...

Hiç yorum yok: