20 Şubat 2009 Cuma

ŞİMDİ TAM ERKEK OLDU:)


İki gün önce annemi aradığımda Yiğit'in dedesiyle birlikte saçlarını kestirmeye gittiklerini söyledi.Ben oğluma çok güveniyordum,kesin ağlayacaktı,saçlarını kestirtmeyecekti ve apar topar eve döneceklerdi.Ama yanılmıştım.Az sonra annem aradı: "Yiğit tam erkek oldu annesi" :) Koltukta hiç sesini çıkarmadan oturmuş,başını öne eğmiş ve gözlerini kapatmış bizim kuzunun anlattığına göre.Eve geldiğinde ise aynanın önünden alamamışlar bizimkini.Bir sağdan bakıyormuş kendine,bir soldan.Kendine şaşırmış bu haline. Okuldan eve gitmek için daha bir sabırsızlandım o gün,eve girdiğimde uyuyan kuzuma şöyle bir baktım,evet oğlum tam erkek olmuştu:) Saçları bebekliğini de alıp götürmüştü yanında. Üzülmedim dersem yalan olur,kıyamadım giden saçlarına.Sapsarıydı,kıvır kıvırdı,uzundu...

Hiç yorum yok: