18 Ekim 2010 Pazartesi

KIZ KARDEŞ GELİYOR....

Doktara kontrole gittik bugün bizim küçük kardeş için.Yağmur sebebiyle ıslak bir yolculuktan ve geç gelen doktoru uzun bir bekleyişten sonra başladı doktorumuz kontrole.Yiğit de dikkatle izliyor ultrason görüntülerini bu arada:
-Kız kardeşime mi bakıyorsun?
-Evet kız kardeşin annenin karnında yemeklerini biraz daha yiyecek,büyüyecek.Ben onu çıkaracağım.
-Hımmm.Anladım.
-Adını ne koyacksın?
-Rozi :)

Neyse kontrol bitti,doktorumuz oturduğu yerden kalktı.Ben merakla sordum hemen:
-Doktor Bey cinsiyeti belli değil miydi?
Doktor şaşkın bir ifadeyle:
-Çocuk kız kardeşim deyip duruyor ya?Söylememiş miydim?????
-Yoooo
(Yok doktorcum,o bizim oğlanın canının istediği.Sen bir de gördüğünü söyle bakalım:))) )

-Yat bir bakalım o zaman!!!!!!-Aaaaa!Çocuk bildi vallaaa :)))) Kız kardeş geliyor.....

Hiç yorum yok: